boekingen

BRUILOFT

Een bruiloft is de bezegeling van jullie liefde. Wat is er mooier dan Sofa Coverband deze bezegeling feestelijk te laten begeleiden! Er is veel ervaring met bruiloften binnen de band. Iedereen doet het echter weer anders, dus voor speciale wensen kun je altijd informeren. Zo stellen we voor speciale opvoeringen vanuit het publiek uiteraard een microfoon beschikbaar, of kun je voor een betaalbare prijs een beamer met scherm mee boeken. Hebben jullie een bepaald nummer waarbij je bijvoorbeeld terugdenkt aan jullie eerste ontmoeting? Stel het voor aan Sofa om dit te spelen op jullie bruiloft.

BEDRIJFSFEEST

Sofa heeft veel ervaring met het verzorgen van bedrijfsfeesten. Zowel in binnen- als in buitenland speelde de bandleden al voor veel grote en kleinere bedrijven. Hierbij werkt Sofa Coverband via diverse boekingsbureaus waarbij uw organisatie uiteraard een factuur met aparte BTW vermelding ontvangt. Informeer naar de speciale tarieven voor uw bedrijfsfeest.

VERENIGINGEN

Sofa heeft veel ervaring met het spelen voor verenigingen. Sport-, studenten- en oranjeverenigingen werken vaak met een beperkt budget. Sofa heeft een scherp tarief en denkt graag mee hoe de band geboekt kan worden, ondanks dat het misschien niet haalbaar lijkt. Hiervoor zijn diverse prijsdrukkende elementen die toegepast kunnen worden. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.